Pazartesi , 29 Mayıs 2017
En Çok Beğenilenler

Güncel Eklenen Hikayeler

Hatun götten vericem diyince uçtum havalara

Şimdiye kadar girdiğim tüm ilişkilerde önden girdim ve bir çokı kez ilişkiye girdim. Hiç arkadan vermemiştim ilk defa olcuaktı ve biraz korku vardı sonuçta hiç yapmamıştım . Ben sürekli vajinamdan seks yaptığım için ilk defa bu şekilde götümü siktirince canım çok yansa da harika zevk aldım. Diğer sex anılarımı buna yaptığınız yorumlara göre paylaşacağım. Çünkü ilk hikayemi yazacağım için biraz ... Devamını Oku »

Bardaki tuvalette siktim kaşarı

Öncesinde bir şey belirtmek istiyorum. Eğer bir gece kulübündeyseniz ve arkanızdan biri size yaslıyosa penisini emin olun hiç rahatsız olmuyosunuz ortamdan kaynaklanan bişey hatta çok hoşunuza gidiyo naz yapma olayı ayrı ama ben bunu kendimden biliyorum. Hikayem bunla ilgili okuyan herkese şimdiden teşekkürler.Bu aralar kafam gayet yoğun oluyordu ve kafa dağatmaya ihtiyacım vardı. Bu yüzden işten çıktıktan sonra eve gidip ... Devamını Oku »

Ayagına masaj yaptım sonrada siktim

sizlere lise yıllarımdan kalan ve hala devam eden matematik öğretmenimle aramda geçen ilşkimden bahsedicem. Emin olun okuyunca sizde kendinizden geçiceksiniz. ben şuan bile onu düşünüyorum onsuz zaman geçmiyor artık. Çünkü kadar güzel bir am o kadar güzel götü varki baktığım zaman siktiğim zaman her haliyle beni benden alıyordu..Ona baktığım zaman kendimden geçiyordum ve ne yaptığımı bilmiyordum. Büyük heyecan basıyordu ve ... Devamını Oku »

Üvey babam zorla sikiyo beni

Üvey babamla aramda geçen tiksinç bir hikayemi anlatmak istedim. Sizde duyun ne kadar rezil bir insan olduğunu. Okul çıkışı bir gün eve gittiğimde evde kimse yoktu bende rahatlıktan dolayı üstüme rahat şeyler giyip odamda pc yle uğraşıyordum. bi ara dalmışım ki üstümde bir el vücudumda dolandığını hissettim ama bunu rüyamda yaşıyorum sandım gözümü bir açtımki babam başımda ve beni elliyor. ... Devamını Oku »

Evli kadını ofisimde becerdim

Herkese merhaba sizlere iş yerimde yaşanan bir olayı anlatmak istiyorum. eminim okurken sizinde hoşunuza gidecek. Şimdiden okuyan herkese teşekkür ederim. Hikayeme başlıyabilirsiniz. Ben 26 yaşında Boluda yaşayan biriyim. Size hala aklımdan çıkmayan bir seks hikayemi anlatmak istiyorum. Muhasebeci olarak bir şirkette çalışıyorum. 35 yaşında ve evli olduğunu o ara öğrendiğim bir sekreter bizim iş yerinde işe başlamıştı. Kadının öyle göz ... Devamını Oku »